۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۸-۹

جعبه پیراهن

چاپ انواع جعبه پیراهن با چاپنو

امتیاز مشتریان : ۴.۹
4.9/5
  • جنس : گلاسه
  • پوشش : سلفون (براق / مات)
  • نوع برش : (برش قالبی (دایکاتی) / مستطیل یا مربع )
  • وجه چاپ : یک رو
  • نوع چسب : آلمانی
جعبه بسته بندی پوشاک

نمونه کار چاپ جعبه پیرهن

مشاهده همه

برندهایی که به ما اعتماد کردند

چاپ جعبه پیراهن

چاپ جعبه روسری ،چاپ جعبه کروات،چاپ جعبه پاپیون،چاپ جعبه طلاکوب پیراهن،چاپ فوری جعبه پیراهن،چاپ جعبه پیراهن ارزان

جعبه پیراهن فاقد لب چسب بوده و به صورت قفلی می باشد ابعاد در جعبه نسبت به زیره آن چند میلیمتر بزرگ تر است پس از چاپ جعبه پیراهن امکان سلفون کشیدن یووی موضعی طلاکوب و برجسته کاری وجود دارد .

۵۰ سال سابقه در ارائه خدمات چاپ و بسته بندی

چاپ و طراحی جعبه بهداشتی نکات بسیار مهم و اساسی دارد که این مجموعه با کارشناسان خبره در حوزه چاپ و طراحی همواره سعی بر این دارند تا بهترین خدمات رو به مشتریان عزیز ارائه نمایند.

 

مدیریت و کارکنان این چاپخانه با سرلوحه قرار دادن اصول زیر همواره در تلاش هستند تا متناسب با شــرایط خاص هر یک از مشــتریان در کوتاهترین زمان اقدامی موثر را طراحی،اجرا و کنترل نمایند:

 

برندسازی مبتنی بر محصول: در این حالت شرکت اقدام به تبلیغ و معرفی یک محصول بدون نام بردن از خودش و قرار دادن نام شرکت در مرکز توجه می‌کند. مثلاً P&G(Procter & Gamble) مثالی خوبی در این زمینه است که دارای برندهای محصول بسیار زیادی است که تحت نام آن شرکت ثبت شده‌اند، اما محصولات در نظر مردم تحت نام خود آنها شناخته می‌شوند(always، Ariel،Crest،Gillette،Oral-B،Pampers،Pantene و Tide که در ایران شناخته شده تر هستند). نکته مثبت این رویکرد انعطاف‌پذیری آن و توانایی آن در تبلیغ و معرفی خصوصیات ویژه مربوط به هر محصول است.

تولید و زمان

نه تنها موضوع هزینه جزء یکی از موارد موردتوجه قرار دارد، بلکه زمان هم جزء یکی از این موارد است. باید توجه داشته باشید که قبل از شروع به تولید محصول مدت‌زمان لازم برای بسته‌بندی یک محصول را در برنامه‌ریزی خود مدنظر قرار داده باشید. یک جعبه عادی چاپ‌شده برای آماده شدن عموماً به چیزی در حدود ۶ هفته برای طراحی و … نیاز و اگر جعبه بصورت برچسب تهیه‌شده باشد، چیزی در حدود ۴ تا ۶ هفته برای آن کافی است. البته انجام این کار در زمانی بسیار کمتر هم ممکن است، اما هزینه‌های بیشتری را به شما تحمیل می‌کند که از حاشیه سود شما کم می‌شود.

 

از آنجاییکه در این مطلب محصولات را بطور کلی در نظر گرفته‌ایم، توجه داشته باشید که مثلاً ممکن یک محصول بر روی بسته‌بندی خود نیاز به نوعی برچسب داشته باشد که نوع و کیفیت آن توسط دولت تعیین‌شده یا می‌شود. اگر محصول خود را صادر می‌کنید، هر کشوری به‌عنوان کشور مقصد ممکن است شرایط بسته‌بندی خاص خود را داشته باشد، مثلاً شرایط خاصی که از طرف سازمان غذا و دارو آمریکا عنوان می‌شود که در برخی مواقع به‌عنوان استاندارد جهانی در نظر گرفته می‌شود. همه این‌ها مواردی است که قبل از شروع به تولید به بسته‌بندی باید به آنها توجه شود و در غیر اینصورت چاپ و آماده کردن هزاران برچسب یا بسته کاری است که هر کسب‌وکاری از عهده هزینه‌های آن برنمی‌آید.

 

چاپ جعبه پیراهن،چاپ جعبه روسری ،چاپ جعبه کروات،چاپ جعبه پاپیون،چاپ جعبه طلاکوب پیراهن،چاپ فوری جعبه پیراهن،چاپ جعبه پیراهن ارزان

 

سوالات متداول چاپ

ثبت سفارش چاپنو به چه شکل است؟

در صورتی که فایل چاپی خودتون آمادست میتونید برای مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید

استعلام قیمت محصولات به چه صورته ؟

با توجه به نوسانات بازار کاغذ لطفا برای اصلاع دقیق از قیمت ها با ما در تماس باشید.

۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۹

سرعت تحویل محصولات به چه صورتی است؟

ما تلاش میکنیم در سریع ترین زمال تولید کار شما رو تحویل بدیم برای اطلاع از این زمان با شماره زیر در تماس باشید.

۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۹

پسوند های مورد تایید فایل چاپی چاپنو؟

فایل آماده به چاپ بایستی به صورت عکس (jpeg) یا (PDF) تحویل مجموعه شود. در غیر اینصورت خرابی به عهده سفارش دهنده می باشد. از مدل های رنگی غیر از CMYK و یا ترکیب های ۱۶Bit استفاده نشود. در صورت استفاده نتیجه چاپی با۶۰% و یا بیشتر خطاهای رنگی مواجه خواهد شد. کیفیت کلیه فایل های چاپی بایستی ۳۰۰ DPI باشد، در صورت استفاده از کیفیت تصویر پایین تر کارهای چاپی شما با افت کیفیت مواجه خواهد شد.

در چه تیراژی باید چاپ کنم؟
در چاپ افست می توان به هر میزان و تعدادی که مشتری بخواهد، تیراژ چاپ را افزایش داد. این در حالی است که در چاپ دیجیتالی تعداد تیراژ کمتر است. همین امر موجب شده تا بسیاری به چاپ افست علاقه بیشتری نشان دهند. در واقع دستگاه های چاپگر دیجیتالی برای چاپ میلیونها برگ ساخته نشده اند. اما چاپ افست می تواند کار چاپ را در تعداد بی شماری بر عهده بگیرد. بنابراین می توان در این مورد چاپ افست را بر چاپ دیجیتالی ترجیح داد. بویژه اگر چاپ برای کارهای با تیراژ بالا باشد.

محصولات مشابه