۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۸-۹

کارتن و جعبه رشته

چاپ و ساخت انواع جعبه بسته بندی رشته با چاپنو

امتیاز مشتریان : ۴.۹
4.9/5

نام محصول : جعبه رشته 
نوع کاغذ/ مقوا : گلاسه ۲۰۰ گرم ، ۲۵۰ گرم ،۳۰۰ گرم و ایندربورد ۲۳۰ گرم ، ۲۵۰ گرم ، ۲۷۰ گرم و ۳۰۰ گرم
فرم بندی : اختصاصی
نوع چاپ : ۴ رنگ و ۵ رنگ- چاپ تک رو
خدمات : سلفون مات یا براق، یووی براق، یووی موضعی ، طلاکوب ، نقره کوب
قالب و تیغ : دایکات و لتر پرس
خدمات جانبی: چسبانی و چسب دو طرفه جهت نصب
بسته بندی : کارتن ۵۰۰ عددی

جعبه بسته بندی رشته آش

نمونه کار جعبه رشته

مشاهده همه

رویای شما را خلق میکنیم....

جعبه بسته‌بندی برای رشته‌ها به عنوان یک بسته بندی حمل و نقل و محافظت از آنها در طول حمل و نقل و انتقال به مقصد استفاده می‌شود. در این جعبه‌ها، رشته‌ها به صورت محافظت شده و در برابر خطراتی مانند آسیب، فشار و رطوبت محافظت می‌شوند.

بله، البته. جعبه بسته‌بندی برای رشته‌ها به عنوان یک بسته بندی حمل و نقل و محافظت از آنها در طول حمل و نقل و انتقال به مقصد استفاده می‌شود. در این جعبه‌ها، رشته‌ها به صورت محافظت شده و در برابر خطراتی مانند آسیب، فشار و رطوبت محافظت می‌شوند.

برای انتخاب جعبه بسته بندی مناسب برای رشته‌ها، باید به اندازه رشته و تعداد آنها و همچنین شرایط حمل و نقل توجه کرد. همچنین باید از جعبه‌های با کیفیت و مقاوم استفاده کرده و در صورت نیاز ازمواد پر کننده مانند فوم، بادکنک، کاغذ روبان و… استفاده کرد تا رشته‌ها در داخل جعبه ثابت بمانند و در طول حمل و نقل حرکت نکنند.

همچنین باید مطمئن شد که جعبه بسته بندی به درستی بسته شده و برچسب‌های مناسبی برای شناسایی و جلوگیری از اشتباه در ارسال به مقصد آن بسته بندی نصب شده است.

در کل، انتخاب و استفاده از جعبه بسته بندی مناسب برای رشته‌ها، می‌تواند به حفاظت از رشته‌ها در طول حمل و نقل کمک کند و از خسارات و آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند.

سوالات متداول چاپ

ثبت سفارش چاپنو به چه شکل است؟

در صورتی که فایل چاپی خودتون آمادست میتونید برای مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید

استعلام قیمت محصولات به چه صورته ؟

با توجه به نوسانات بازار کاغذ لطفا برای اصلاع دقیق از قیمت ها با ما در تماس باشید.

۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۹

سرعت تحویل محصولات به چه صورتی است؟

ما تلاش میکنیم در سریع ترین زمال تولید کار شما رو تحویل بدیم برای اطلاع از این زمان با شماره زیر در تماس باشید.

۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۹

پسوند های مورد تایید فایل چاپی چاپنو؟

فایل آماده به چاپ بایستی به صورت عکس (jpeg) یا (PDF) تحویل مجموعه شود. در غیر اینصورت خرابی به عهده سفارش دهنده می باشد. از مدل های رنگی غیر از CMYK و یا ترکیب های ۱۶Bit استفاده نشود. در صورت استفاده نتیجه چاپی با۶۰% و یا بیشتر خطاهای رنگی مواجه خواهد شد. کیفیت کلیه فایل های چاپی بایستی ۳۰۰ DPI باشد، در صورت استفاده از کیفیت تصویر پایین تر کارهای چاپی شما با افت کیفیت مواجه خواهد شد.

در چه تیراژی باید چاپ کنم؟
در چاپ افست می توان به هر میزان و تعدادی که مشتری بخواهد، تیراژ چاپ را افزایش داد. این در حالی است که در چاپ دیجیتالی تعداد تیراژ کمتر است. همین امر موجب شده تا بسیاری به چاپ افست علاقه بیشتری نشان دهند. در واقع دستگاه های چاپگر دیجیتالی برای چاپ میلیونها برگ ساخته نشده اند. اما چاپ افست می تواند کار چاپ را در تعداد بی شماری بر عهده بگیرد. بنابراین می توان در این مورد چاپ افست را بر چاپ دیجیتالی ترجیح داد. بویژه اگر چاپ برای کارهای با تیراژ بالا باشد.

محصولات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *