۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۸-۹

جعبه کیک

چاپ و ساخت انواع جعبه بسته بندی کیک با چاپنو

امتیاز مشتریان : ۴.۹
4.9/5

نام محصول : جعبه کیک 
نوع کاغذ/ مقوا : گلاسه ۲۰۰ گرم ، ۲۵۰ گرم ،۳۰۰ گرم و ایندربورد ۲۳۰ گرم ، ۲۵۰ گرم ، ۲۷۰ گرم و ۳۰۰ گرم
فرم بندی : اختصاصی
نوع چاپ : ۴ رنگ و ۵ رنگ- چاپ تک رو
خدمات : سلفون مات یا براق، یووی براق، یووی موضعی ، طلاکوب ، نقره کوب
قالب و تیغ : دایکات و لتر پرس
خدمات جانبی: چسبانی و چسب دو طرفه جهت نصب
بسته بندی : کارتن ۵۰۰ عددی

چاپ جعبه کیک

نمونه کار جعبه کیک

مشاهده همه

رویای شما را خلق میکنیم....

جعبه کیک را از کجا می توانیم بخریم؟یک جعبه کیک با کیفیت چه شکلی است؟

کیک یکی از میان وعده های لذیذ و خوش طعم می باشد که همه مردم همواره از خوردن آن لذت می برند. بهترین بسته بندی که می توان برای کیک در نظر گرفت یک جعبه با طراحی زیبا می باشد. جعبه های کیک لاکچری همواره برای کیک های مجلل استفاده می شود. فرآیند طراحی این جعبه های لاکچری باید بسیار با دقت و ظرافت انجام شود.

 شما به راحتی می توانید این جعبه ها را از فروشگاه های مربوطه تهیه کنید. علاوه بر این می توانید جعبه خودتان را داشته باشید. بدین منظور که با داشتن طرح اختصاصی و چاپ آن بر روی جعبه، یک بسته بندی متفاوت را خواهید داشت. برای این کار مهم ترین قدم پیدا کردن یک چاپخانه ماهر می باشد. مجموعه چاپنو یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که شما می توانید آن را انتخاب کنید.

طراحی و چاپ جعبه کیک

طراحی جعبه کیک:

 مراحل طراحی جعبه باید با بهترین امکانات موجود انجام شود. به این خاطر امروزه  نرم افزار های بسیار پیشرفته طراحی را برای افراد آسان تر کرده اند. شرکت ها باید از به روز ترین نرم افزار های موجود برای طراحی  این جعبه ها استفاده کنند. طرح ها باید با دقت بسیار بالا کشیده شوند. متخصص های طراحی قبل از چاپ تمامی ایراد ها را از روی موکاپ برطرف می کنند. این امر باعث می شود زیان بسیار کم تری را در هنگام چاپ شرکت مورد نظر داشته باشد.

طراحی بسته بندی کیک پنجره دار:

این نوع طراحی باید به شکلی انجام شود که محفظه ای مثل پنجره در آن وجود داشته باشد. هدف از این نوع طراحی این است که قسمتی از کیک درون جعبه از بیرون بسته بندی هم مشخص باشد. این مدل طراحی به مشتریان کمک می کند تا بتوانند قبل از باز کردن بسته بندی طرح کیک را مشاهده کنند.

طراحی جعبه کیک فانتزی:

مدل و طراحی های فانتزی زیادی را برای چاپ بر روی جعبه می توان در نظر گرفت. در طراحی این مدل از جعبه ها پیاده سازی ایده طرح آن بسیار مهم می باشد. در این دسته از طراحی پیاده کردن طرح اهمیت بالایی دارد. یکی از عوال مهمی که بر کیفیت محصول نهایی تاثیر دارد طرح کشیده شده می باشد.

طراحی جعبه کیک

چاپ جعبه کیک:

برای چاپ جعبه های کیک یکی از مهم ترین نکته ها ابزار استفاده شده در هنگام چاپ می باشد. ابزار ها و دستگاه ها اهمیت بسزایی دارند. در صورت استفاده از دستگاه های پیشرفته کیفیت بسته بندی کیک چاپ شده بسیار بالا می رود.  شرکت ها باید هر روز کیفیت دستگاه های مورد استفاده برای چاپ را بررسی کنند تا در هنگام عملیات مشکلی پیش نیاید.

چاپ جعبه کیک پنجره دار:

یک بسته بندی بسیار محبوب، جعبه های کیک پنجره دار می باشد. چاپ این مدل از بسته بندی کیک باید با کیفیت بالایی انجام شود. در زمان چاپ این مدل از بسته ها پنجره باید شفافیت بالایی داشته باشد. با کیفیت بودن پنجره درنظر گرفته روی طرح روی کیفیت محصول نهایی هم اثر می گذارد

چاپ بسته بندی کیک فانتزی:

  فرآیند چاپ جعبه های کیک فانتزی در اندازه و شکل های مختلف  انجام می شود.در هنگام چاپ کردن جعبه های حاوی طرح فانتزی نکته مهم حفظ وضوح طرح فانتزی مورد نظر است. هر چه طرح فانتزی نمایان تر باشد بسته بندی نهایی زیبا تر می شود.

برای چاپ جعبه های کیک فانتزی، ابتدا باید طرح مورد نظر را به صورت دیجیتالی آماده کرد. این طرح می‌تواند شامل انواع رنگ‌ها، الگوها و شکل‌های مختلف باشد. سپس با استفاده از یک نرم افزار چاپ، طرح را بر روی جعبه کیک فانتزی چاپ می‌کنیم.

در این فرآیند، دقت و دانش فنی بسیار مهم است. برای حفظ وضوح طرح، از پرینترهای با کیفیت بالا و رزولوشن بالا استفاده می‌شود. همچنین، استفاده از جوهرهای با کیفیت و مناسب نیز برای حفظ وضوح طرح بسیار مهم است.

چاپ تخصصی جعبه کیک

تولید جعبه کیک در تهران با قیمت ارزان:

 شرکت چاپنو، یکی از مجموعه های که در حال انجام طراحی و چاپ با قیمت مقرون به صرفه می باشد. قیمت و چاپ این بسته بندی های کیک در تهران بستگی به مواد اولیه، تعداد جعبه پیچیدگی طرح و خیلی موارد دیگر دارد. شرکت ها باید از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای چاپ این بسته بندی استفاده کنند.

از این رو کیفیت محصولات نهایی تولید شده توسط این مجموعه بسیار بالا می باشد. هم چنین یک طراحی جذاب و زیبا باعث جذب مشتری بیشتر می شود. مجموعه چاپنو یک شرکت بسیار ماهر در زمینه طراحی و چاپ جعبه های کیک می باشد شما می توانید با خیالی آسوده برای ثبت سفارش خود اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

سوالات متداول چاپ

ثبت سفارش چاپنو به چه شکل است؟

در صورتی که فایل چاپی خودتون آمادست میتونید برای مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشید

استعلام قیمت محصولات به چه صورته ؟

با توجه به نوسانات بازار کاغذ لطفا برای اصلاع دقیق از قیمت ها با ما در تماس باشید.

۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۹

سرعت تحویل محصولات به چه صورتی است؟

ما تلاش میکنیم در سریع ترین زمال تولید کار شما رو تحویل بدیم برای اطلاع از این زمان با شماره زیر در تماس باشید.

۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۹

پسوند های مورد تایید فایل چاپی چاپنو؟

فایل آماده به چاپ بایستی به صورت عکس (jpeg) یا (PDF) تحویل مجموعه شود. در غیر اینصورت خرابی به عهده سفارش دهنده می باشد. از مدل های رنگی غیر از CMYK و یا ترکیب های ۱۶Bit استفاده نشود. در صورت استفاده نتیجه چاپی با۶۰% و یا بیشتر خطاهای رنگی مواجه خواهد شد. کیفیت کلیه فایل های چاپی بایستی ۳۰۰ DPI باشد، در صورت استفاده از کیفیت تصویر پایین تر کارهای چاپی شما با افت کیفیت مواجه خواهد شد.

در چه تیراژی باید چاپ کنم؟
در چاپ افست می توان به هر میزان و تعدادی که مشتری بخواهد، تیراژ چاپ را افزایش داد. این در حالی است که در چاپ دیجیتالی تعداد تیراژ کمتر است. همین امر موجب شده تا بسیاری به چاپ افست علاقه بیشتری نشان دهند. در واقع دستگاه های چاپگر دیجیتالی برای چاپ میلیونها برگ ساخته نشده اند. اما چاپ افست می تواند کار چاپ را در تعداد بی شماری بر عهده بگیرد. بنابراین می توان در این مورد چاپ افست را بر چاپ دیجیتالی ترجیح داد. بویژه اگر چاپ برای کارهای با تیراژ بالا باشد.

محصولات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *