۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۸-۹

بیسکویت یکی از خوراکی‌های پرطرفدار در سراسر جهان است که امروزه در مدل و برند‌های مختلفی تولید می‌شود و در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. امروزه بیسکویت با طعم و رنگ‌های مختلفی وارد بازار می‌شود به طوری که رضایت هر فرد با هر سلیقه‌ای را می‌تواند به دست آورد. حال با توجه به اینکه این بازار بسیار رقابتی شده است، چاپ و طراحی جعبه بیسکویت اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

 

بسته بندی بیسکویت

تولید کارتن بسته بندی و جعبه بیسکویت از متداول ترین نوع بسته بندی برای این ماده خوراکی میباشد. کارتن و جعبه های کارتنی با توجه به ویژگی هایی که دارند برای اکثر مواد غذایی استفاده میگردند. بسته بندی های کارتنی با توجه به نوع آنها و جنسی که دارند میتوانند یکی از بهترین ها باشند. بیسکویت خوراکی بسیار حساسی میباشد به گونه ای که در برابر فشار به راحتی خرد میشوند و شکل ظاهری خود را از دست میدهد پس در بسته بندی آن باید دقت زیادی را به خرج داد.

 

بیسکویت_جعبه_کوکی_بسته بندی_چاپ_

 

نکات اساسی و مهم  در طراحی و چاپ جعبه بیسکویت 

برای طراحی جعبه بیسکویت در ابتدا باید نوع بیسکویت مشخص شود. در این مرحله باید مشخص شود که این نوع بیسکویت برای چه نوع مشتری است و مخاطبین و علاقه‌مندان به محصول خود را انتخاب کنید. همچنین ممکن است شما در نظر داشته باشید تا دو نوع محصول وارد بازار می‌کنید در نتیجه در سایز جعبه شما تغییراتی ایجاد می‌شود. با این حساب بهتر است قبل از هر اقدامی مشتریان، تعداد بیسکویت، سایز بیسکویت خود را تعیین کنید و سپس اقدام به طراحی جعبه کنید.

 

بیسکویت_کوکی_جعبه_چاپ_طراحی_چاپا_گرافیک

 

همچنین باید در نظر داشته باشید که بیسکویت را به عنوان یک غذای سالم می‌شناسند در نتیجه مقوایی که برای تولید جعبه آن استفاده می‌شود، باید کاملا بهداشتی باشد. به همین منظور بیشتر از مقوای پشت طوسی و یا ترجیحا ایندربرد استفاده می‌شود زیرا علاوه بر اینکه این نوع مقواها بهداشتی هستند و برای مواد غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرند، سطحی سفید و صافی دارند و چاپ بر روی آن‌ها کیفیت بسیار بالایی دارد.

 

بیسکویت_کوکی_ججعبه_خلاقیت_خاص(شیک_لاکچری_چاپا_گرافیک

 

همچنین باید در نظر داشته باشید که جعبه بیسکویت شما به اندازه کافی در برابر فشار و رطوبت مقاومت داشته باشد به همین منظور پیشنهاد می‌شود از مقواهای بی کیفیت که مقاومت بالایی ندارند استفاده نکنید.

پس از تعیین سایز و نوع بیسکویت‌ها و نوع مقوا، نوبت به چاپ و طراحی جعبه بیسکویت می‌رسد. همانطور که گفته شد امروزه بیسکویت‌های متنوعی با برند و تبلیغات مختلف وجود دارد و رقابت در این بازار بسیار دشوار است. اما تنها چیزی که می‌تواند شانس شما را بیشتر کند و شما را در این رقابت پیروز کند، طراحی خلاقانه در چاپ و طراحی جعبه بیسکویت است.

طراحی  جعبه بیسکویت

همه محصولات دارای انواع بسته بندی میباشند که هر یک دارای مدل های طراحی خاص هستند. یکی از عواملی که در دیده شدن محصول و فروش آن تاثیر مستقیم میگذارد امر طراحی است. طراحی جعبه و بسته بندی های ببیسکویت باید از خلاقیت خاصی برخوردار باشد. از نظر روان شناسی رنگ، طیف رنگی قرمز بسیار بر اشتها تاثیر میگذارد. اکثر رستوران های فست فود را مشاهده می کنید، حدودا ۶۰ الی ۷۰ درصد این رستوران ها در دکوراسیون خود ار رنگ قرمز استفاده میکنند چرا که این طیف رنگی به طور عجیبی اشتهاآور بوده و به صورت ناخودآگاه بر روی افراد تاثیر میگذارد.

 

یک طراح باهوش و خلاق از این روان شناسی رنگ استفاده کرده و آنرا به گونه ای در طراحی های خود می گنجاند. امروزه بسته بندی هایی که در بازار مشاهده میکنید از یک سبک یکسانی در بعضی موارد استفاده میکنند مثلا بر روی بسته بندی یک جایگاهی را در نظر میگیرند که قسمتی از کالای درونی مشخص شود، این سبک در بیشتر بسته بندی ها در حال رعایت شدن است این مدل طراحی به انتخاب صحیح مشتری بسیار کمک میکند زیرا او با دیدن قسمتی از بسته بندی میتواند تا حدی کیفیت محصول را حدس بزند و بعد از آن کالا را خریدار کند.

 

بیسکویت_جعبه_کوکی_بسته بندی_چاپ_

 

چاپ اختصاصی جعبه بیسکویت با چاپا گرافیک

برای اطلاع از قیمت و جزئیات بسته بندی و جعبه بیسکویت  می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. طراحان مجرب بسته بندی چاپا گرافیک  بسته بندی محصول را با دیزاین اختصاصی و مناسب شما طراحی می کنند. بسته بندی های چاپا گرافیک  متناسب با سلیقه شما با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و متفاوت ترین متریال، از محصولات شما محافظت کرده و برند شما را ارتقا می دهند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها