۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۸-۹

چرا برای فروش بیشتر عطر از بسته بندی جعبه برای آن استفاده می

کنیم ؟

بسته بندی خوب عطر، تاثیر بسیار مهمی در جذب مشتری و فروش عطر دارد. یک بسته بندی زیبا، لوکس و جذاب در بازار رقابتی امروز می تواند فروش محصول را بالا ببرد. به علاوه بسته بندی سفارشی و مخصوص هر برند، می تواند شناسایی آن برند را در بین برندهای رقیب ساده تر کرده و خرید را برای مشتری آسان تر کند.

چرا چاپ جعبه عطر و بسته بندی آن امروزهاز اهمیت بیشتری برخوردار هستند

؟

عطرها به دلیل رایحه خوب محبوبیت زیادی دارند. آنها مرکز جذب تمام فروشگاه‌های خرده فروشی هستند. عطرها بخاطر ظرافت بالا باید محافظت شوند. جعبه های عطر نقش مهمی در این زمینه دارند. آن ها نه تنها از بطری های شکننده عطر محافظت می کنند بلکه باعث افزایش دید عطرها می شوند. طراحی جعبه های عطر چنان هنرمندانه به نظر می رسد که هیچ کس نمی تواند از آن ها دور بماند.

جعبه_ادکلن_لاکجری_خاص_خلاقیت_چاپا_گرافیک

 

ساخت بسته بندی ایمن و محکم عطر چه اهمیتی دارد؟

ایمنی مولفه ای است که هنگام برجسته سازی نام تجاری نمی توان از آن غافل شد. این امر به یک نگرانی قابل توجه برای بسیاری از شرکت های لوازم آرایشی تبدیل شده است. فرض کنید کالاهای ظریف مانند عطرها در بسته بندی های خوب و مطمئن تحویل داده نمی شوند. در این صورت، مشتری برداشت مثبتی نخواهد داشت. آن ها نظرات منفی خود را در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی درباره آن شرکت به جا می گذارند.

هنگام تحویل کالاهای خود بخصوص به صورت آنلاین، ایمنی از اهمیت بیشتری برخوردار است. بسته بندی عطر با کیفیت خوب که با مقوا یا مواد کاغذی کرافت ساخته شده باشد، باید به اندازه کافی مناسب بوده تا محصولات را با خیال راحت حمل کرده و به دست مشتریان برساند.

جعبه _ادکلن_باکس_لاکچری_عظر_خاص_چاپا _گرافیک_بسته بندی

 

 

نکات مهم در چاپ و بسته بندی جعبه عطر کدام است ؟

 

انواع جعبه های ادکلن

 

جعبه لاکچری ادکلن

 

جعبه عطر جیبی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند ادکان های جیبی همراه داشته باشند تا در هر زمان بتوانند از آن استفاده کنند. برای این ادکلن ها جعبه های کوچک در نظر گرفته می شود و گاهی اوقات به صورت چند تایی در یک جعبه به فروش می رسند.

 

جعبه ادکلن چند تایی

همانطور که در قسمت قبل گفتیم گاهی اوقات پرفیوم های جیبی در جعبه های چند تایی به صورت گیفت ست به فروش می رسند. علاوه بر این بعضی برند ها ادکلن های خود را در برنامه های تبلیغاتی خاص به صورت چند تایی بسته بندی می کنند مانند کریسمس.

 

 

استند عطر و ادکلن

برای فروش ادکلن های جیبی و کوچک معمولا از استند استفاده می شود. برای این منظور می توان با توجه به نوع برند و ویژگی های ادکلن استند خاص و متفاوت طراحی کرد.

 

 

 

پاکت خرید ادکلن

برند ها برای جلب نظر مشتری و رضایت او از پاکت مشابه با جعبه ادکلن از لحاظ لوگو و جنس و رنگ استفاده می کنند.

 

داخل جعبه ادکلن برای جلوگیری از جابجایی محصول و آسیب آن از نگهدارنده مخصوص استفاده می شود.

 

عطر_ادکلن_جعبه_باکس_چاپا_گرافیک_بسته بندی_لاچری_خاص

چاپ اختصاصی جعبه ادکلن با چاپا گرافیک

برای اطلاع از قیمت و جزئیات بسته بندی و جعبه ادکلن می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. طراحان مجرب بسته بندی چاپا گرافیک  بسته بندی محصول را با دیزاین اختصاصی و مناسب شما طراحی می کنند. بسته بندی های چاپا گرافیک  متناسب با سلیقه شما با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و متفاوت ترین متریال، از محصولات شما محافظت کرده و برند شما را ارتقا می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها