۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۸-۹

 

 

چاپ جعبه شیرینی را میتوان سخت ترین نوع ساخت جعبه پس از هارد باکس ها نامید. طراحی بسته بندی شیرینی قبل از چاپ آن میتواند در جذب نظر مشتریان شما به شما کمک کند. اینکه شما یاد بگیرید که چگونه در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت دست به ساخت و تولید جعبه شیرینی بزنید کاری سخت ولی شدنی است که ما دراین مقاله قصد داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم. به عنوان اولین قدم در این مسیر، پیشنهاد می­کنیم که مطالعه ادامه این پست را از دست ندهید.

 

 

جعبه_شیرینی_شکلات_باکس_طراحی_چاپ_چاپا_گرافیک_

 

 

کیفیت بسته بندی شیرینی ملاک اصلی خرید مشتریان است.

زمانی که صحبت از بسته‌­بندی شیرینی به میان می‌­آید، کیفیت حرف اول را می­زند. کیفیت جعبه شیرینی، به معنای تازه نگه داشتن شیرینی و همچنین جلوگیری از به هم خوردن ظاهر آن است. حتماً به خاطر داشته باشید که کیفیت شیرینی­‌ها همیشه در محل مصرف آن قضاوت می­شود، نه در داخل ویترین مغازه شما. بنابراین، انتخاب یک جعبه نامناسب، می­تواند به قیمت از دست دادن همیشگی مشتریانتان تمام شود. همین موضوع به تنهایی سبب می­شود که بسیاری از بسته ­بندی­ های متداول که برای سایر محصولات به کار می­رود و ظاهر نسبتاً مناسبی هم دارند، برای کیک و شیرینی اصلاً مناسب نباشند.

استفاده از طرح­‌های جذاب برای جعبه شیرینی امری واجب به حساب می آید.

 

 

 

 

با توجه به نیاز قنادی­ها به جعبه‌­های منحصر به فرد و چشم نواز و همچنین توسعه امکانات چاپ، در حال حاضر، دیگر استقبالی از طرح‌­های یکنواخت و تکراری قدیمی برای چاپ بر روی جعبه‌­های شیرینی نمی­شود. بنابراین در انتخاب طرح­های پر رنگ و لعاب برای جعبه شیرینی اصلاً لازم نیست که محافظه‌­کار باشید! یک طرح خوب برای جعبه شیرینی، طرحی است که دقیقاً مثل شیرینی‌­های داخل آن جذاب و هوس انگیز باشد.

 

استفاده از ایده­‌های خلاقانه در طراحی و ساخت جعبه قنادی

شاید بد نباشد که در قنادی خود، علاوه بر استفاده از جعبه‌­های متداول و پرکاربرد، تعدادی جعبه را هم به برخی مشتریان خاص با سلیقه‌­های ویژه اختصاص دهید. این جعبه­‌ها هرچند قرار نیست که در تیراژ بالا مورد استفاده قرار بگیرند، اما می­توانند باعث شوند که بعضی مشتریانتان، هیچ قنادی دیگری را به شما ترجیح ندهند! از طرفی، استفاده از طرح­های نوین مثل جعبه‌­های چند طبقه، جعبه‌­هایی به شکل کلبه و همچنین جعبه‌­هایی با اندازه‌­های کوچک و مینیاتوری می­تواند در جذب مشتریان تازه هم بسیار مؤثر باشد

 

چاپ_چاپا_گرافیک_بسته بندی_چاپخانه_طراحی_خلاقیت_دیزاین

 

سفارش جعبه شیرینی وشکلات  با چاپ اختصاصی

برای اطلاع از قیمت و جزئیات بسته بندی و جعبه انواع شیرینی وشکلات  می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. طرح مورد نظر خود را از طریق تلگرام  ارسال کنید تا کارشناسان چاپا گرافیک در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند. طراحان مجرب بسته بندی چاپا گرافیک  بسته بندی محصول شما را با دیزاین اختصاصی و مناسب شما طراحی می کنند. بسته بندی های چاپا گرافیک  متناسب با سلیقه شما با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و متفاوت ترین متریال، از محصولات شما محافظت کرده و برند شما را ارتقا می دهند.

 

نمونه کار مجموعه چاپا گرافیک:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها