۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۸-۹

چاپ و بسته بندیی جعبه دستمال کاغذی 

در میان محصولات بسیار مفید در جهان ، دستمال کاغذی جایگاه ویژه ای دارد. زمستان و سرماخوردگی؟ مطمئناً به یک بسته بندی خوب دستمال کاغذی نیاز خواهید داشت. یک فیلم غم انگیز؟ یک دستمال زیبا برای خشک شدن اشک شما آماده است و در این صورت، بسته بندی دستمال جذاب و فان لبخند را روی لبان شما می آورد. دست های کثیف؟ شیر ریخته؟ در هر موقعیتی ممکن است به آن نیاز داشته باشید!
جعبه دستمال کاغذی باید به اندازه محصول مفید و راحت، قابل بازیافت و کاربردی و طراحی ان جذاب و مشتری پسند باشد.بعضی جعبه های دستمال کاغذی برند های معروف جنبه کلکسیونی هم دارند.در میان متریال های مختلف مقوا بهترین جنس برای بسته بندی است چون قابل بازیافت بوده و دوستداران محیط زیست با آرامش بیشتری محصول شما را انتخاب می کنند

بسته بندی ساده مستطیلی و مربعی

جعبه های مستطیل و یا مربعی ساده دستمال کاغذی سال هاست که مهمان خانه های ما هستند. این جعبه ها بسیار کاربردی هستند و در رنگ های مختلف ارائه می شوند و اندازه های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ برگ.

جعبه دستمال کاغذی مربع مشکی

خلاقیت در جعبه دستما ل کاغذی_بسته بندی دستمال کا؛ذی_تولید جعبه دستمال کاغذی

جعبه_کرافت_دستمال_کاغذی

 

سفارش جعبه با چاپ اختصاصی

برای اطلاع از قیمت و جزئیات بسته بندی و جعبه دستمال کاغذی می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. طرح مورد نظر خود را از طریق تلگرام  ارسال کنید تا کارشناسان چاپا گرافیک در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند. طراحان مجرب بسته بندی چاپا گرافیک  بسته بندی محصول شما را با دیزاین اختصاصی و مناسب شما طراحی می کنند. بسته بندی های چاپا گرافیک  متناسب با سلیقه شما با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و متفاوت ترین متریال، از محصولات شما محافظت کرده و برند شما را ارتقا می دهند.

 

استند دستمال

برای فروش دستمال های کوچک، جیبی و یا دستمال مرطوب از استند استفاده می شود.

 

 

جعبه دستمال کاغذی برای رستوران، کافی شاپ و فست فود

بسیاری از صاحبان رستوران، فست فود و کافی شاپ دستمال کاغذی خاص با چاپ اختصاصی برند خودشان تهیه می کنند و از آن در هنگام سرویس به مشتریان یا در بسته های بیرون بر استفاده می کنند.

 

 

 

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها