۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۸-۹

 

 

جعبه لامپ و بسته بندی کالاهای روشنایی از آن جهت که محصول درونشان ماهیت شکننده ای داشته و همچنین وارد شدن ضربه به آن در عملکرد صحیحش اختلال ایجاد میکند، پک آنها می بایست از متریال درجه یک تولید شود تا آنها را از آسیب های خارجی حفظ نماید. برای تولید جعبه لامپ و دیگر بسته بندی های روشنایی، از جعبه مقوایی و کارتنی بهره گرفته میشود که انتخاب هر یک با توجه به نوع و وزن لامپ تعیین میشود.

 

تولید جعبه لامپ و بسته بندی کالاهای روشنایی

با ظهور محصولات هوشمند روشنایی و نور پردازی، تحول عظیمی روی داد که در پی این تغییرات، نیاز به یک جعبه بسته بندی زیبا و کار آمد بیش از پیش احساس شد. وظیفه بسته بندی تنها محافظت از محصول نیست، بلکه نقش مهمی را در افزایش فروش و برندینگ یک محصول دارد. پک های لامپ و کالاهای روشنایی به دو صورت کارتنی و مقوایی در شرکت های کارتن و جعبه سازی طراحی و تولید میشوند؛ به گونه ای که برای لامپ هالوژن، رشته ای، فلورسنت و ال ای دی جعبه مقوایی کاربرد داشته و برای لامپ های بزرگ، مهتابی، انواع لامپ های سقفی و صنعتی، لامپ رو میزی و آباژور از جعبه های کارتنی بهره گرفته میشود.

در ساخت جعبه مقوایی لامپ، دو مقوای ایندربرد و پشت طوسی با گرماژ بالا مناسب ترین مقواها هستند تا هم جعبه حالتی دفورمه نداشته یا در جابجایی به خود نگیرد و هم محافظی برای لامپ در برابر آسیب های خارجی باشد. کارتن لامپ نیز از جنس سینگل فیس(۲لایه)، ۳ لایه و ۵ لایه بوده که مقاومت نسبتا خوبی دارند. این محصولات به علت آن که بسیار آسیب پذیر و شکننده هستند، در نتیجه لازم است که درون یک جعبه کارتنی و مقوایی لامپ با دوام و محکم قرار بگیرند تا کاملا سالم و بدون هیچ گونه صدمه ای به دست مشتری برسند.

 

جعبه_چاپ_لامپ_روشنایی_چاپ_چاپا_گرافیک_باکس_کارتن

 

 انواع جعبه لامپ و بسته بندی محصولات روشنایی

همان گونه که پیشتر اشاره کردیم، محصولات روشنایی به دلیل آن در برابر کوچک ترین عوامل آسیب پذیر هستند، باید یک بسته بندی محکم و با دوامی برای آنها در نظر گرفته شود. در این بخش از محتوا میخواهیم تعدادی از این مدل ها را معرفی کنیم:

 

جعبه ساده

 

این جعبه ها معمولا درب دارویی بوده و برای لامپ های کم مصرف، ال ای دی و شمعی مورد استفاده قرار میگیرند.

جعبه پنجره ای ( طلق دار )

 

این پکها به گونه ای طراحی شده اند که قسمتی از محصول برای مخاطب نمایان میشود. برای پیشگیری از نفوذ گرد و غبار و خاک به درون بسته بندی، میتوان از طلق و یا سلفون استفاده کرد.

 

جعبه کرافت

 

پک هایی که از جنس کرافت هستند، با ظاهری نوستالژیک خود و ویژگی دوستدار محیط زیست بودن، همیشه طرفداران زیادی را داشته و برای بسته بندی لامپ های کم مصرف، گزینه ایده آلی خواهند بود.

جعبه_چاپ_لامپ_روشنایی_چاپ_چاپا_گرافیک_باکس_کارتن

کارتن مادر

 

کارتن مادر، به کارتن چهار درب و بزرگی گفته میشود که برای حمل جعبه های کوچکتر ( اکثرا مقوایی) مورد استفاده قرار میگیرد.

 

جعبه_چاپ_لامپ_روشنایی_چاپ_چاپا_گرافیک_باکس_کارتن

سفارش جعبه دارو  و بسته بندی با چاپ اختصاصی

برای اطلاع از قیمت و جزئیات بسته بندی و جعبه انواع لامپ و محصولات روشنایی می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. طرح مورد نظر خود را از طریق تلگرام  ارسال کنید تا کارشناسان چاپا گرافیک در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند. طراحان مجرب بسته بندی چاپا گرافیک  بسته بندی محصول شما را با دیزاین اختصاصی و مناسب شما طراحی می کنند. بسته بندی های چاپا گرافیک  متناسب با سلیقه شما با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و متفاوت ترین متریال، از محصولات شما محافظت کرده و برند شما را ارتقا می دهند.

نمونه های دیگر جعبه لامپ برای ایده گرفتن

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها