۰۲۱-۸۸۹۵۱۰۴۸-۹

 

جعبه کیسه زباله و فریزر یکی از انواع بسته بندی هایی میباشد که امروزه بسیار مطرح شده است و کیسه زباله و فریزر های رولی درون پک های مقوایی موجود که در بازار مشاهده میکنید به فروش میرسند.

 

 

جعبه_کیسه_زباله_رولی_چاپا_گرافیک_بسته بندی_بهداشت

 

 

جعبه کیسه زباله و فریزر

جعبه کیسه زباله و فریزر و تولید آن بسیار کاربردی میباشد چرا که در گذشته یا حتی تا الان بسته بندی آنها یک لایه پلاستیکی دیگر بود. این امر باعث میشد که در حمل و نقل و فروش آنها دچار پارگی شود و کیسه های فریزر و زباله را سوراخ کند و دیگر نمیتوانست از آنها استفاده کرد.

 

 

 

تولید جعبه های کیسه زباله کارایی بسیاری دارد زیرا یک رول از پلاستیک درون جعبه کارتنی موردنظر قرار گرفته است. میتوان برای استفاده از آن درب جعبه را باز کرد یا از روی قسمتی که بر روی بسته بندی آن تعبیه شده است همانند دستمال کاغذی بیرون کشید.

 

جعبه_کیسه_زباله_چاپ_طراحی_تولید_

 

 

 

این مدل بسته بندی نحوه استفاده افراد را راحت تر میکند و برای برداشتن یک کیسه زباله و فریزر تمامی کیسه ها به خارج از پک بیرون میریزد. از مزایای خاص کیسه های آسان مصرف میتوان به رعایت بهداشت اشاره کرد زیرا با برداشتن یک کیسه فریزر دست با کیسه های دیگر تماس پیدا نمیکند

 

 

برای انتخاب پک کیسه زباله و فریزر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

امروزه کیسه زباله و فریزرها در مصارف متفاوتی استفاده میگردند. برای مثال کیسه های زباله می بایست دارای یک سایز استاندارد باشند که درون اکثر سطل های زباله قرار گرفته و قادر به تحمل وزنی ما بین ۱۰_۷ کیلوگرم باشند و باید به گونه ای تولید شوند که از انتشار بوی نامطبوع و نشت شیرابه زباله جلوگیری کنند. کیسه فریزر نیز می بایست مقاومت دمایی خوبی داشته باشد به گونه ای که موادغذایی را در دمای بالا نگه داری کند و از طرف دیگر در برابر انجماد بافتش تحلیل نرود.

 

 

سفارش جعبه کیسه زباله با چاپ اختصاصی

برای اطلاع از قیمت و جزئیات بسته بندی و جعبه انواع جعبه و کیسه زباله  می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. طرح مورد نظر خود را از طریق تلگرام  ارسال کنید تا کارشناسان چاپا گرافیک در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند. طراحان مجرب بسته بندی چاپا گرافیک  بسته بندی محصول شما را با دیزاین اختصاصی و مناسب شما طراحی می کنند. بسته بندی های چاپا گرافیک  متناسب با سلیقه شما با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و متفاوت ترین متریال، از محصولات شما محافظت کرده و برند شما را ارتقا می دهند.

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها